افتتاح حساب بانکی در یونان

افتتاح حساب بانکی یونان
فـهرست موضوعات

حساب بانکی یونان و حساب بانکی در اروپا با پاسپورت ایرانی امری دشوار بوده و پیچیدگی های خاص خود را دارد. که با بررسی دقیق و مشاوره گرفتن از وکیل مجرب خود این آن را آسان میکند، برای مشاوره با تیم مهاجرتی یارا رویال میتوانید با ما تماس بگیرید. پیش شرط اخذ اقامت تمکن مالی یونان و یا اخذ اقامت دائم یونان از طریق خرید آپارتمان، داشتن حساب بانکی یونان است. چرا که میزان مبلغ سرمایه گذاری جهت اخذ کارت اقامت یونان باید در حساب بانکی شما در یونان واریز شود. شما بعد از تهیه مدارک مورد نیاز و اراِه آ« میتوانید از حساب بانکی ارزی خود استفاده کنید.

مدارک مورد نیاز برای ایجاد حساب بانکی در یونان

برای ایجاد حساب بانکی یونان به مدارکی احتیاج است که در ادامه به آن اشاره میکنیم:

  • گذرنامه معتبر
  • اثبات هویت
  • اثبات آدرس
  • آدرس مربوط به محل زندگیتون
  • شماره مالیات AFM محلی
  • اظهارنامه مالیاتی از کشور محل اقامت قبلی شما
  • گواهی تمکن مالی ۶ ماه اخیر
  • سند سیم کارت یونانی
  • روزنامه رسمی
  • قبض تلفن
  • قبض عوارض نوسازی

دقت فرمایید که به دلیل مسائل امنیتی و برای دریافت رمز پویا و رمزهای یکبارمصرف در هنگام انجام عملیات و تراکنش های بانکی،  حساب بانکی به شماره سیم کارت یونانی شما متصل می گردد.

مزایای داشتن حساب بانکی در یونان

با افتتاح حساب بانکی یونان یکی از بانک های یونان این امکان را خواهید داشت تا ضمن داشتن حساب به نام شخص خودتان، از مزایای داشتن ویزاکارت و مسترکارت به عنوان Debit Card استفاده کرده و در هر لحظه از شبانه روز بتوانید به راحتی از دستگاه های ATM (خودپرداز) پول واریز و یا برداشت کنید.

همچنین با داشتن حساب بانکی قادر به انجام تراکنش های بین بانکی در یونان و نیز ارسال حواله یا انجام کارت به کارت به دیگر بانکهای اروپایی و غیر اروپایی بصورت حضوری با مراجعه به شعب بانکی و یا بصورت آنلاین از طریق همراه بانک یا اینترنت بانک خواهید بود. با نصب اپلیکیشن های بانکی بر روی گوشی خود براحتی و در هر زمانی از شبانه روز می توانید امور بانکی خود را بصورت آنلاین و بدون نیاز به حضور فیزیکی در شعبه انجام دهید.

داشتن حساب بانکی یونان برای افرادی که در این کشور زندگی می کنند یا تجارت و سرمایه گذاری در آن دارند، مزایای زیادی دارد. برخی از این مزایا عبارتند از:

  1. دسترسی به خدمات بانکی: با داشتن حساب بانکی یونان، شما می توانید به خدمات بانکی متنوعی دسترسی پیدا کنید، از جمله انتقال وجه، پرداخت قبوض، افتتاح کارت اعتباری و موارد دیگر.
  2. امکان پذیرش پرداخت های الکترونیکی: با داشتن حساب بانکی در یونان، شما می توانید به راحتی پرداخت های الکترونیکی را انجام دهید و در فعالیت های تجاری خود از این امکان استفاده کنید.
  3. امکان دریافت وام: با داشتن حساب بانکی در یونان، شما می توانید به راحتی وام از بانک های مختلف دریافت کنید.
  4. امنیت بیشتر: حساب بانکی در یونان باعث افزایش امنیت مالی شما می شود، زیرا وجود یک حساب بانکی معمولاً نشان دهنده وجود دارایی های قابل توجه است.
  5. افزایش اعتبار: داشتن حساب بانکی در یونان می تواند به شما کمک کند تا در نظر دیگران به عنوان یک فرد با اعتبار بالا شناخته شوید.
  6. امکان سرمایه گذاری: با داشتن حساب بانکی در یونان، شما می توانید به راحتی در بورس و سایر فعالیت های سرمایه گذاری شرکت کنید.
  7. امکان مهاجرت: داشتن حساب بانکی در یونان می تواند به شما کمک کند تا به راحتی در فرآیند مهاجرت به این کشور پیشرفت کنید.

انواع بانک ها

برای داشتن حساب بانکی یونان میتوانید بانک مورد نظر خود را پیدا کرده و فرم را پر کنید که در ادامه به چند تا از آن ها اشاره میکنیم:

بانک پیرائوس (Piraeus Bank)

بانک ملی یونان (National Bank of Greece)

بانک آلفا (ALPHA Bank)

اشتراک گذاری

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x